افزایش مشکلات مردم بخاطر خواست مردم!

IMG_1645 (Medium)مسدود شدن شاهراه بغلان ـ کندز از سوی مظاهره کننده گان که برای تحقق خواست مردم انجام شده، مشکلات مردم دو ولایت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مظاهره کننده گان از روز پنجشنبه هفته گذشته بنابرخواست شان مبنی بر انتقال ولایت و دانشگاه از شهر پلخمری به ولسوالی بغلان مرکزی، شاهراه را بروی ترافیک مسدود کرده اند.

ذبیح الله شجاع، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت بغلان، امروز (دوشنبه ۱۸عقرب) نیز مظاهره کننده گان شاهراه بغلان ـ کندز را مسدود کرده و به هیچ شخصی اجازه رفت و آمد نمی دهند.

به گفته وی، خواسته های این مردم بجا نبوده و مربوط به نهادهای ولایت می شود.

از سوی دیگر، فیروزالدین ایماق، معاون شورای ولایتی بغلان به خاورمیانه گفت :«هیئتی از کابل برای حل مشکلات و رسیده گی به خواست مردم به بغلان آمده است.»

وی اظهار داشت که خواسته های مردم منطقی نبوده و دانشگاه بعد از حل مشکلات امنیتی دوباره به مکان سابق خود انتقال می یابد و انتقال مرکز ولایت به یک ولسوالی، کار ساده و زودرس نیست و زمان به وقت لازم دارد.

این در حالی است که مردم با مشکلات فراوان از بابت مسدود شدن شاهراه روبرو شده اند.

گفتنی است که دانشگاه بغلان بعد از سقوط کندز و افزایش ناامنی در مسیر شاهراه بغلان ـ کندز به خواست استادان و دانشجویان این دانشگاه به شهر پلخمری انتقال یافت.

Author

About Author