افزایش بیماران جنسی/ تجاوز جنسی برکودک خورد سال در هرات

یک عضوی شورای ولایتی ولایت هرات میگویند که روزگذشته یک کودک خورد سال از سوی همسایه اش در این ولایت مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فاطمه جعفری، عضوی شورای ولایتی هرات گفت که یک کودک خورد روزگذشته دوشنبه ( ۱۹ سنبله) در منطقه ای «کارته» از سوی همسایه اش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

به گفته این عضوی شورای ولایتی هرات این کودک پس از درمان برای تحقیقات به  طب عدلی فرستاده شده است طب عدلی نیز  پس از معاینات این حادثه را تایید کرده است.

اما جعفری میگوید که خانواده این کودک تا هنوز برای شکایات و دستگیری عاملین تجاوز به نهادهای امنیتی و دفتر شورای ولایتی این ولایت مراجعه نکرده اند.

یک منبع امنیتی گفته است که بستگان این کودک به سارنوالی مراجعه کرده بودند اما پس از مدتی کوتاهی شکایت خود پس گرفته و پولیس به دنبالین فاعلین قضیه تجاوز بر این کودک خورد سال میباشد.

این در حالی است که تجاوز جنسی بر کودکان زیر سن در ولایت هرات روز به روز در حال افزایش است و شهروندان با انتقاد از بی توجهی دولت در خصوص مجازات نکردن عاملین چنین قضیه ها می گویند این گونه رویداد ها در این ولایت افزایش یافته است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *