افزایش آمار خودکشی نظامیان رژیم اسرائیل

آمار خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی به دلیل حضور اجباری در ارتش و شکست های پی هم در برابر مقاومت فلسطینیان به شدت افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پایگاه خبری “فلسطین‌الیوم” به نقل از گزارش رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: پانزده تن از نظامیان اسرائیلی در سال ۲۰۱۷ خودکشی کرده اند، که این رقم از زمان تشکیل ارتش این رژیم در سال ۱۹۴۸ بی سابقه بوده است.

در گزارش رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است که شمار زیادی از نظامیان که اقدام به خودکشی کرده اند، نظامیانی بوده اند که مکلف به گذرندان دوران اجباری در ارتش بودند.

“آلونا فینوگراد” مسوول آزادی گردش اطلاعات در تل‌آویو با بیان اینکه آمار دقیق نظامیانی که در سال گذشته دست به خودکشی زده اند ۵۱  نظامی بوده افزود: ارتش اسرائیل به دلیل پیامدهای منفی آن از اعتراف این مسئله خودداری میکند.

افزایش موج خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی، سران ارتش این رژیم را مجبور به استخدام مشاوران و جامعه شناسان برای بازپروری نظامیان کرد که تاثیر چندانی را در پی نداشته است.

نظامیان اسرائیلی از ترس اسیر شدن به دست فلسطینیان در میدان های جنگ، تنها راه فرار را اقدام به خودکشی میدانند.

روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” نیز در جنوری گذشته به نقل مقامات ارتش این رژیم، آمار خودکشی در بین نظامیان ۷۷۷ تن اعلان کرده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *