افراد مسلح ۵ تن را در یک مرکز خرید در پاکستان کشتند

افراد مسلح ناشناس سوار بر موترسایکل صبح امروز دوشنبه (۱۸ جوزا) با حمله به یک مرکز در شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان ۵ نفر را .

افراد مسلح ناشناس سوار بر موترسایکل صبح امروز دوشنبه (۱۸ جوزا) با حمله به یک مرکز در شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان ۵ نفر را کشتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پو لیس افراد مسلح امروز دوشنبه وارد یک مرکز خرید در شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان شدند و با تیراندازی بی‌هدف به سمت چند مغازه آتش گشودند، که بر اثر آن ۴ نفر کشته و ۱ نفر به شدت زخمی شد.

این گزارش می‌افزاید: فردی که بر اثر تیراندازی زخمی شده بود، در بیمارستان جان باخت و تعداد قربانیان این حادثه به ۵ نفر رسید.

گزارش‌ها نشان می‌دهد افراد مسلح موتور سایکل سوار توانستند بدون هیچ مزاحمتی از محل فرار کنند.

به گزارش رسانه‌ها تمام افراد کشته شده در تیراندازی امروز شهر کویته از قوم هزاره هستند.

بعد از این حادثه، تمام مراکز تجاری و بازارهای شهر کویته تعطیل شد و مردم با برپایی راهپیمایی از دولت ایالتی خواستند هر چه زودتر برای حفاظت از جان مردم وارد عمل شده و عاملان این جنایت را دستگیر کند.

علامه «راجا ناصر عباس جعفری» رهبر حزب «مجلس وحدت مسلمین» با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز کویته از ارتش خواست عملیاتی مشابه عملیات «ضرب عضب» در بلوچستان انجام دهد و تروریست‌ها را ریشه کن نماید.

«جان‌بلیدی» سخنگوی دولت بلوچستان در این زمینه گفت: ترورهای هدفمند اخیر در شهر کویته، دسیسه دشمنان برای نا‌امن کردن ایالت بلوچستان است بنابراین مردم آرامش خود را حفظ و با دولت همکاری کنند.

«عبد‌المالک بلوچ» سروزیر دولت ایالتی بلوچستان با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز دستور داد عاملان این جنایت هر چه زودتر دستگیر شوند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت عملیات تروریستی امروز را به عهده نگرفته است.

Author

About Author