افتتاح دفتر مدیریت پولیس مردمی در کابل

 دفتر مدیریت پولیس مردمی در قوماندانی امنیه ولایت کابل رسما افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این محفل که امروز به همین منظور در تالار قوماندانی امنیه ولایت کابل تدویر یافته بود، پاسوال محمد ظاهر ظاهر قوماندن امنیه کابل، صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله، وکلای گذر تمامی نواحی شهر کابل و مشاورین پولیس اتحادیه اروپا، اشتراک ورزیده بودند.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله میگوید: شخص وزیر امور داخله، بالای مردمی شدن پولیس تاکید دارد و پولیس ملی ما باید پولیس مردمی باشد. با مردم به گونه خوب همکاری نمایند، و هماهنگی خوب میان مردم و پولیس وجود داشته باشد.

همچنان سمونوال همایون عینی، رئیس پولیس مردمی در مورد ایجاد پولیس مردمی صحبت نمود و این ابتکار وزارت امور داخله را ستایش کرد.

 وی افزود: بنابر ضرورت و شرایط کنونی پولیس از وظیفه اصلی اش بدور است و امید که در آینده این مشکل حل شود، و روند ایجاد مدیریت های پولیس مردمی در تمامی ولایت کشور عملی شود.

 در همین حال یکی از مشاورین پولیس اتحادیه اروپا، وعده سپرد که در راستایی ایجاد دفاتر پولیس مردمی همواره با وزارت امورداخله همکاری خواهند نمود.

با این حال محمد ظاهر ظاهر قوماندان امنیه کابل، این اقدام را یک گام موثر در راستایی تامین امنیت و تنفیذ قانون دانست و گفت: پولیس از میان مردم برای خدمت مردم برخاسته است و باید تمامی پولیس درهر جا مردمی باشد از مشکلات مردم با خبر باشد.

وی، از اتحادیه اروپا اظهار سپاس نمود که با پولیس کابل همواره همکاری نموده و به آمرین حوزه های امنیتی شهر کابل هدایت داد تا هرچی بیشتر درراستایی تامین امنیت وتنفیذ قانون بکوشند.

 او به تمامی وکلای گذر شهر کابل وعده سپرد که پولیس کابل به گونه صادقانه همواره در خدمت هر باشنده شهر کابل میباشد. همچنان وی از بزرگان و وکلا خواست که با پولیس خود در راستایی تامین امنیت همکار باشند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *