اعلام آمادگی «آصف علی زرداری» برای حضور در انتخابات آینده پاکستان

آصف علی زرداری «رئیس جمهورپیشین پاکستان» و سرپرست حزب مردم این کشور اعلام کرده است که او و پسرش با تمام قدرت در انتخابات آینده ریاست جمهوری پاکستان وارد صحنه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، «آصف علی زرداری» امروز سه شنبه (۷ جدی) اعلام کرد که قصد دارد با قدرت در دور آتی انتخابات پاکستان وارد صحنه شود.

آصف علی زرداری که پس از ۱۸ ماه تبعید خودخواسته، به تازگی به کشورش بازگشته است، عصر سه شنبه سخنرانی مهمی در نزدیکی شهر ‘کارکانا’ در ایالت سند مرکز حکومت حزب مردم انجام داد.

این سخنرانی به مناسبت نهمین سالروز ترور بی نظیر بوتو همسرش زرداری و نخست وزیر پیشین پاکستان انجام و آٌقای زرداری گفت: هم من و هم فرزندم «بلاول بوتو زرداری» در انتخابات سال ۲۰۱۸ با قدرت وارد صحنه رقابت انتخابات خواهیم شد و با پیروزی مقتدرانه در انتخابات، حکومت آتی پاکستان از آن حزب مردم خواهد بود.

‘آصف زرداری’ که ۱۸ ماه پیش پس از اظهارات جنجال آمیز علیه جنرال های ارتش پاکستان، به ناچار به تبعید خودخواسته به خارج از رفته بود، روز جمعه گذشته از دوبی وارد ‘کراچی’ شد و مورد استقبال گسترده هوادارانش قرار گرفت.

بی نظیر بوتو نخست وزیر سابق پاکستان و همسر آصف علی زرداری ۹ سال پیش در چنین روزی پس از سخنرانی در یک گردهمایی در شهر راولپندی، هدف یک حمله تروریستی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

آقای زرداری دراین سخنرانی اش خطاب به دولت نواز شریف گفت : بازگشت من به پاکستان برای سرنگونی دولت نیست بلکه برای همکاری و مشورت با دولت برای حل مشکلات مردم است.

این نخستین سخنرانی آصف علی زرداری در گردهمایی بزرگ هواداران خود بعد از بازگشت ۱۸ ماهه از تبعید خود خواسته به کشورش است .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *