اعلامیه شورای عالی صلح به مناسبت روز جهانی زن

شورای عالی صلح افغانستان با قدردانی از نقش و کارنامه های زنان شجاع کشور که در طول سال های متمادی با قبول مشقت های فراوان انجام داده و توانسته اند با مشکلات گوناگون دست و پنجه نرم نمایند، فرا رسیدن روز جهانی زن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شورای عالی صلح از تلاشهای عملی و موثر زنان افغانستان در پروسه صلح حمایت کامل و همه جانبه مینماید.

در اعلامیه این شورا آمده است، کمپاین سراسری که برای رسیدن به آتش بس و صلح پایدار در این اواخر از سوی زنان براه انداخته شد و هفته قبل پیام خویش را به گوش تمام طرف های درگیر جنگ رسانیدند.

این پیام توسط بیشتر از دو صد هزار زن به نمایندگی از تمام مردم افغانستان ترتیب و با امضا کردن ان، یک گام واقعا جسورانه برای اشتراک فعال و عملی شان در تعیین سرنوشت آینده کشور شان بوده است.

رهبری شورای عالی صلح از همه ی تلاشهای زنان در راستای صلح صمیمانه سپاسگذاری کرده است.

در این اعلامیه آمده است که ما در حالیکه روزجهانی زن را برای تجلیل می کنیم که یکبار دیگر تعهد خویش را برای حمایت از نقش زنان افغانستان در پروسه صلح و حفظ دست آورد های شان در عرصه های مختلف تکرار نموده و باور داریم که خانم ها دوشادوش برادران شان میتوانند کشور را بسوی ترقی، سعادت و صلح پایدار رهنمایی نمایند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *