اعضای پارلمان از فردا به رخصتی زمستانی میروند

اعضای مجلس نمایندگان از فردا سه شنبه بعد از سه ماه کار و فعالیت در پارلمان برای یک ونیم ماه به رخصتی زمسانی میروند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، از فردا اول دلو الی پانزهمین ماه حوت سال جاری پارلمان کشور برای یک ونیم ماه متوالی رخصت خواهد بود و در این مدت نمایندگان مجلس به ولایات شان رفته و به موکلین خود دیدار و در باره مشکلات آنان گفتگوهای خواهند داشت.

براساس قانون پارلمانی در افغانستان، در یک سال کاری نمایندگان مجلس سه ماه، یک و نیم ماه در تابستان و یک ونیم ماه در زمستان رخصتی دارند تا در این مدت به مشکلات موکلین شان رسیدگی نمایند با این حال بیشتر از نمایندگان مجلس روز های رخصتی شان را به خارج از کشور می گذارند.

وزارت امور داخله کشور با نشر خبرنامه، در باره ای تامین امنیت اعضای شورای ملی در جریان تعطیلی زمستانی گفته است این وزارت به تمامی فرماندهان پولیس و جزوتام های امنیتی دستور داده تا امنیت نمایندگان مجلس را در ولایات شان تامین نمایند.

براساس این خبرنامه، محمد عمر داوودزی وزیر امور داخله کشور، به تمامی قطعات و جزوتام های پولیس در ولایت ها دستور داده است سر از فردا  که اعضای شورای ملی به محلات مسکونی خویش رفته و سرگرم بررسی مشکلات مردم می باشند، برای برنامه های شان تدابیر جدی امنیتی را روی دست گرفته و از هیچ گونه سعی و تلاشی در این راستا دریغ نورزند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *