اعزام نیروهای تازه‌نفس به ولسوالی کوهستان فاریاب

مقام‌های امنیتی فاریاب می‌گویند، بمنظور عقب‌زدن تحرکات طالبان مسلح در ولسوالی کوهستان این ولایت؛ نیروهای تازه‌نفس کوماندو و قطعه خاص پولیس از طریق هوا به این ولسوالی اعزام شده و در حال نبرد با طالبان هستند.

کریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب به خبرگزاری خاورمیانه گفت، نا وقت دیروز نزدیک به صد نیروی تازه‌نفس از طریق هوا به ولسوالی کوهستان اعزام شده‌اند و این نیروها درحال پیشروی و متواری ساختن طالبان مسلح از منطقه می‌باشند.

آقای یورش می‌گوید، این نیروها با طالبان مسلح وارد نبرد شده‌اند و هم‌اکنون جنگ‌های پراگنده در منطقه بندر ولسوالی کوهستان ادامه دارد.

وی افزود نیروهای خیزش مردمی مستقر در منطقه نیز از طریق هوا تجهیز نظامی شده‌اند و خطرات جدی که قبلاً این ولسوالی را تهدید می‌کرد بر طرف شده و همچنان در نتیجه ضربات هوایی؛ تلفاتی نیز به طالبان مسلح وارد شده است.

این در حالیست که روز گذشته (۱جوزا) داکتر سعادت فرمانده نیروهای خیزش مردمی و عضو حزب جمعیت اسلامی در یک کمین طالبان مسلح با ۵ تن از افرادش در ولسوالی کوهستان کشته شد و اعضای شورای ولایتی فاریاب از شکننده بودن اوضاع در این ولسوالی ابراز نگرانی کرده بودند.

محراب‌الدین ابراهیمی

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *