اعتراف رئیس دومین حزب رژیم اشغالگر قدس به شکست در جنگ‌های غزه

israeilبه گزارش سایت خبری معاریو،حزب اردوگاه اسرائیل نشستی را به مناسبت گذشت یک سال از عملیات “صخره استوار” در اشکلون برگزار کرد.

در این نشست، رئیس شورای ساحلی اشکلون، رئیس شورای نقب، رئیس شورای اشکول و شهردار اشکلون حضور داشتند. رئیس اپوزیسیون، اسحاق هرتصوگ گفت: یک سال از عملیات “صخره استوار” گذشت. متاسفانه، تقریبا هیچ چیز تغییر نکرده است. همین امروز صبح، صدای آژیرها در آسمان، بالای سر ساکنان پیچید. نتانیاهو موفق به برقراری آرامش نشد، حماس را شکست نداد و غزه را غیرنظامی نساخت. هرتصوگ، نتانیاهو را مورد انتقاد قرار داد و افزود: مقاماتی که امروز با ما اینجا هستند خسته شده‌اند. شهروندان رژیم اشغالگر قدس خسته شده‌اند. هیچ کسی نمی‌خواهد و حاضر نیست وارد جنگی شود که در پایان آن هیچ راه‌حل واقعی وجود ندارد. نتانیاهو به فرار کردن و پوشاندن شکست خود با خودنمایی عادت دارد. اما امکان ندارد که ترس مردم را با کلمات زیبا از بین برد. ما در جنگ با غزه شکست خوردیم. آقای امنیت(نتانیاهو) فقط حرف زدن را یاد گرفته است او از تصمیم‌گیری فرار می‌کند و ما را به “صخره استوار۲ ” و “سرب گداخته ۴” و دادن تلفات بیشتر خواهد کشاند.

هرتصوگ گفت: نباید ساکنان هم‌مرز با نوار غزه و ساکنان مناطق جنوبی به سپر بلای سایر مناطق تبدیل شوند. آیا کسی اعتقاد دارد که ساکنان نتیوهاعسارا، سداروت و اشکلون امروز در امنیت زندگی می‌کنند؟ آیا کسی میتواند بگوید گروههای فلسطینی خلع سلاح شده اند؟ آیا فلسطینی‌ها در جنگ‌های آتی با موشک های پیشرفته تری به رژیم اشغالگر قدس حمله نخواهد کرد؟

در ادامه این نشست، عضو کنست تصیپی لیونی گفت: این عملیات با اراده و آمادگی جنگی سربازان ارتش آغاز شد و با شکست سیاسی و نظامی نتانیاهو پایان یافت.

Author

About Author