اشرف غنی از کمک کنندگان به قربانیان انفجار چهارشنبه ستایش کرد

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از آنعده هموطنان ما که برای کمک به قربانیان حادثه تروریستی روز چهار تلاش کردند و در آن لحظات المناک به کمک آسیب دیدگان شتافتند، ابراز امتنان نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی گفت: کارمندان صحی، اطفائیه و گروه نجات به شکل خستگی ناپذیر تلاش کردند تا زندگی مردم را نجات دهند، این در حالی بود که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در راستای جلوگیری از حملات مشابه به تلاش های خویش ادامه دادند.

وی گفته است که من شاهد بعضی از این فداکاری ها در جریان عیادت از مجروحین در شفاخانه غازی امان الله خان بودم.

او افزوده است در حالیکه کارکنان شهرداری کابل برای پاک کاری ساحه تخریب شده تلاش می کنند، حکومت از تعقیب و دستگیری عاملین این جنایت شنیع، دست نخواهد برداشت.

در اثر این حادثه شماری از نهادهای دولتی، بین المللی و خصوصی آسیب دیده است، رئیس جمهور غنی از رسانه ها که در اطلاع رسانی این رویداد نقش مهم را بازی کردند ستایش کرد.

همچنین وی بخاطر جان باختن یکتن از کارمندان تلویزیون طلوع و یکتن از کارمندان تلویزیون بی بی سی ابراز تاسف می کند و از شجاعت کارمندان تلویزیون یک که با وجود آسیب های شدید ناشی از این حمله تروریستی بر ساختمان تلویزیون مذکور، به فعالیت های شان ادامه دادند، قدردانی می نماید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *