اسکاتلند در برابر تیم ملی کرکت افغانستان شکست خورد

تیم ملی کرکت افغانستان در سومین بازی خود در مسابقات جام جهانی کرکت امروز اسکاتلند را شکست داد.

تیم ملی کرکت افغانستان در سومین بازی خود در مسابقات جام جهانی کرکت امروز اسکاتلند را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در نخست تیم اسکاتلند بازی را آغاز کرد و در ۵۰ آور ۲۱۱ دوش را با ازدست‌دادن ۹ بازی‌ کن برای تیم ملی کرکت افغانستان هدف تعیین کرد.

تیم ملی کرکت افغانستان توانست با ازدست‌دادن ۹ بازی‌یکن هدف تعیین‌شده را تکمیل کرده سومین‌بازی‌اش را با پیروزی پشت سر گذارد.

در این بازی سمیع‌الله شینواری با به‌دست‌آوردن ۹۶ دوش در ۱۴۷ توپ توانست افغانستان را تا پای پیروزی همراهی کند و به عنوان بهترین بازیکن این بازی برگزیده شود.

این ملی‌ پوش کرکت کشور در حالی توانست هفت توپ با شش دوش امتیاز و پنج توپ چهار دَوشی را در بازی به نفع کشور رقم بزند که خودش نهمین ویکتی بود، که از تیم افغانستان توسط بازی‌کنان اسکاتلند اخراج گردید.

پس از اخراج سمیع‌الله شینواری از بازی توسط بازی‌کنان اسکاتلند، شاپور زدران توپ‌ زنی را آغاز کرد و در آخرین لحظات و آخرین ضربه چهار دوش را به دست‌آورده مسابقه را به نفع کشور پایان داد.

در این بازی همچنان شاپور زدران موفق به گرفتن چهار ویکت، دولت زدران سه ویکت و حمید حسن، گلبدین نبی و محمد نبی هریک موفق به گرفتن یک ویکت از اسکاتلند گردیدند.

این نخستین پیروزی افغانستان در سومین بازی پس از دو دوره باخت در بازی‌های جام جهانی کرکت آسترالیا بود.

تیم ملی کرکت کشور پیش از این در دو دیدار در برابر بنگله‌دش و سریلانکا شکست خورده بود.

رییس جمهور افغانستان این بازی تیم ملی کرکت را خارق العاده خوانده برای مردم تبریک گفت و به بازی‌کنان نیز پیروزی بیشتر آرزو کرد.

همچنان سفارت امریکا در کابل پیروزی تیم ملی کرکت را در برابر اسکاتلند برای مردم افغانستان تبریک گفت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *