گروه داعش از سلاح های اسرائیلی استفاده میکنند

یک مسئول عراقی از کشف سلاح‌های ساخت رژیم اسرائیل و اروپا در مخفیگاه‌های داعش خبر داد.

یک مسئول عراقی از کشف سلاح‌های ساخت رژیم اسرائیل و اروپا در مخفیگاه‌های داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “خلف الطرموز” عضو شورای ولایتی الانبار (غرب عراق) تأکید کرد: نیروهای ارتش و عشایر در شرق شهر “رمادی” (مرکز ولایت الانبار) سلاح های اسرائیلی و اروپائی کشف و ضبط کردند.

الطرموز به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: در عملیات پاکسازی منطقه “بوغانم” در شرق رمادی از عناصر داعش، یک قبضه قناصۀ ساخت اسرائیل و تعدادی اسلحۀ جدیدِ ساخت اروپا کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این سلاح ها با کمک سرویس های جاسوسی خارجی وارد ولایت الانبار شده است.

الطرموز با درخواست برای پاکسازی مسیر رمادی – هیت، اظهار داشت: پاکسازی مسیر رمادی – هیت برای رساندن مواد غذایی، سوخت و دیگر کمک های لازم به دست ساکنان منطقه البغدادی ( ۹۰ کیلومتری غرب الرمادی) بسیار ضروری است.

“صباح کرحوت” رئیس شورای ولایتی الانبار دیروز (شنبه) اعلام کرد که عملیات بزرگی برای آزادسازی منطقه البغدادی از تروریست های داعش آغاز شده است .

کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق در جنوری ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که مدارک موثق و تصاویر موجود نشان می دهد که هواپیماهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، تجهیزات و مواد غذایی برای داعش فرومی ریزند.

این کمیسیون با درخواست از دولت عراق برای پیگیری این مسأله، تأکید کرده بود که هواپیماهای امریکایی و متحدانش در صورت ارسال کمک برای ترویستها، باید سرنگون شوند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *