ارگانهای امنیتی به دنبال خشکاندن منبع عایداتی تروریستان

 نیروهایشورای امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان به ارگانهای امنیتی هدایت داده است که سرچشمه عایداتی شبکه های تروریستی طالبان، داعش و سایر گروه ها را بخشکانند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جلسه شورای امنیت ملی افغانستان به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهورامروز سه شنبه در ارگ دایر گردید.

در این جلسه شورای امنیت ملی گزارش ارزیابی درمورد منابع تمویل طالبان، داعش و سایر شبکه های تروریستی را مورد بررسی همه جانبه قرار داد و به ارگانهای دفاعی و امنیتی هدایات لازم را به منظور خشک نمودن چشمه های عایداتی تروریستان صادر نمود.

همچنین در این جلسه وزاری بخش دفاعی و امنیتی با ارائه گزارش از وضعیت امنیتی ولایات هلمند، ارزگان، لغمان، قندوز، سرپل، بغلان، فاریاب، پکتیا، پکتیکا و کنر، از شجاعت، درایت و شایستگی نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور به نیکی یاد نمودند.

وزرای امنیتی تلاش های نیروهای امنیتی را در جهت مبارزه با دشمن قابل ستایش دانستند و در این راستا شورای امنیت ملی هدایات لازم را جهت جلوگیری از بروز تهدیدات امنیتی صادر نمود.

در بخش از جلسه، شورای امنیت ملی افتتاح پروژه بند دوستی افغان – هند (سلما) را به عنوان یک پروژه حیاتی و دستآورد بزرگ در راستای انکشاف و خودکفایی به همه مردم کشور تبریک عرض نمود و ترتیبات امنیتی اتخاذ شده جهت تأمین امنیت آنرا مورد تمجید قرار داد.

Author

About Author