ارتش یمن مواضع سعودی ها در ساحل غربی یمن را هدف قرار دادند

سخنگو جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با رسانه ها گفت که ولایت الحدیده وسایر شهرهای ساحل غربی را به گورستان متجاوزان سعودی مبدل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفته است که ولایت الحدیده و سایر شهر ها را برای متجاوزان سعودی گورستان می سازیم.

در همین حال مقامات یمنی گفته اند که ارتش یمن امروز یکشنبه، ۱۴ اسد با راه اندازی عملیات منحصر به فرد در ساحل غربی تعدادی زیادی از متجاوزان را هلاک و موترهایشان را نابود کرده اند.

در عین حال  عبدالسلام اظهار داشت که با انجام این عملیات ضمن کشته و زخمی شده نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی شماری هم به اسارت گرفته شده است.

او افزود ما در جنگ با ائتلاف سعودی از تکتیک های خاص استفاده می کنم که در نتیجه آن این متجاوزان غافل گیر شده و مجبور به فرار و رها کردن پایگاه هایشان میشوند.

سخنگوی جنبش انصارالله همچنان افزود که ارتش یمن ظرف ۲۴ ساعت ۳۴ تن از مزدوران را اسیر کرده که به شماری زندانی ها افزوده میشود و تا حال به ۶۰ رسیده است.

این در حالی است که مقامات یمنی گفته اند عملیات هایشان بر شهر مختلف که متجاوزان سعودی در آنجا حضور دارند ادامه میدهند و خاک یمن را به گورستان عربستان مبدل میسازند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *