ارتش سوریه تونلی مربوط به تروریست‌ها را در دمشق منفجر کرد

950419ارتش سوریه تونلی را تروریست ها در حومه دمشق به طول ۲۰۰ متر حفر کرده بود منفجر ساخت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات نظامی مستمر خود در غوطه شرقی دمشق، تونلی را که تروریست‌ها در مزارع نزدیک به شهر دوما حفر کرده بودند، منفجر کردند.

یک منبع نظامی در این باره گفته است این تونل به طول حدود ۲۰۰ متر و عمق چهار متر بین مناطق حوش الفاره و حوش نصری در مزارع دوما امتداد داشت، حفر شده بود و به جریان برق و سیستم روشنایی مجهز بود و تروریست‌‌ها از آن برای دور زدن ارتش در منطقه حوش الفاره استفاده می‌کردند.

این منبع افزود گروه مهندسی ارتش سوریه با بمب‌گذاری این تونل، آن را منفجر کردند که به انهدام کامل آن منجر شد.

در همین حال ارتش سوریه در یک عملیات دیگر در اطراف شهرک کفرشمس در حومه درعا در جنوب سوریه، دو منزلی را که تروریست‌های وابسته به گروه‌‌های موسوم به حرکه المثنی و الویه الفرقان به آن رفت و آمد می‌کردند، هدف قرار دادند و این ساختمان‌ها را هنگام ورود تروریست‌‌ها و برگزاری نشست در آن منفجر کردند که به هلاکت تمام تروریست‌ها منجر شد.

در حمص واقع در منطقه میانی سوریه، ‌نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی به طور کامل بر جبل مهین و انبارهای آن در حومه شرقی شهر حمص پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های گروه وهابی داعش مسلط شدند.

منبع سوری تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت حوارین ادامه می‌دهند و دو موتر بمب‌گذاری شده را هم منفجر کردند، همزمان جنگنده‌های ارتش، ستونی از موترهای تروریست‌ها را که در حال پیشروی از سمت منطقه المسحه به سمت شهرک مهین بودند، هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کردند که به هلاکت ده‌ها تروریست منجر شد.

از سوی دیگر باند تروریستی موسوم به جیش الفتح در بیانیه‌ای به تمام اعضای خود در داخل سوریه آماده باش داد که این دستور در پی پیشروی گسترده نیروهای ارتش سوریه در محورهای مختلف به ویژه در منطقه شمالی صورت گرفته است.

Author

About Author