اد رویس: سیاست کاخ سفید در مقابله با داعش ناکارآمد است

9ACF6F2B-7A0D-40C3-A5DA-5871D287078E_mw1024_s_nرئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از سیاست های کاخ سفید در مبارزه با داعش انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از آسوشیتدپرس، «اد رویس» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار مقاله ای در یک نشریه محلی نوشت: سیاست های کاخ سفید در مقابل داعش و تروریست ها ضعیف و برنامه ریزی نشده است.

رویس در این مقاله نوشت: با سیاست های ضعیف کاخ سفید مردم آمریکا در مقابل تهدیدات تروریستی در امان نیستند و هر لحظه امکان حملات تروریستی وجود دارد.

وی ادامه می دهد: در مقابل تروریست های داعش در سوریه باید از تمام توان نظامی و سلاح های لازم استفاده کرد. در سوریه گروههای بسیاری مثل کردها و ایزدی ها دشمن داعش هستند ولی از سوی سازمان های بین المللی حمایت نمی شوند.

رویس به حملات تروریستی اخیر در بلجیم و پاکستان اشاره کرد و نوشت: به نظر می رسد با وجود اینکه کاخ سفید شعار مبارزه با تروریسم سر می دهد ولی عملاً در این زمینه کاری نمی کند.

عضو حزب جمهوری خواه آمریکا اعتقاد دارد برنامه های اوباما برای مبارزه با تروریسم همان برنامه های قدیمی است و چیز جدیدی ندارد. وی اعتقاد دارد برای مبارزه با داعش باید رویکردی جدید طرح شود چون این تروریست ها از روشهای جدید برای حمله به کشورها استفاده می کنند.

Author

About Author