ادعای ترویج «فحشا» در ارگ با حضور رسانه ها بررسی می شود

دادستانی کل گفته است که ادعای جنرال حبیب الله احمدزی در مورد ترویج «فحشا» در ارگ ریاست جمهوری با حضور نمایندگان قشرهای مختلف بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرنامه امروز (۲۶جوزا) دادستانی کل، ادعاهای مطرح شده از سوی جنرال احمدزی با حضور نمایندگان شورای سراسری علمای افغانستان، رسانه ‌ها، شبکۀ زنان افغان، نهادهای مدنی و دیده ‌بان شفافیت بررسی خواهد شد.

دادستانی کل گفته است که در تاریخ ۲۳جوزا در یک نامۀ رسمی از این نهادها خواسته است تا نماینده‌ های شان را برای اکمال پروسۀ تحقیق به این اداره معرفی نمایند.

جنرال احمدزی پیش از این، از وجود یک تیم خاص و ویژه در ارگ ریاست جمهوری خبر داد که به صورت مخصوص برای «ترویج فحشا» کار می کند و بخشی از تعیینات زنان و دختران جوان از سوی همین تیم انجام می شود.

مشاور نظامی پیشین رئیس جمهور غنی گفته بود «حلقاتی در ارگ به صورت سیستماتیک فحشا را ترویج می کند، این حلقات برای ترویج فحشا کار می کند، در پارلمان فعلی زنانی هستند که بخاطر رابطه با تیم ارگ و رابطه جنسی رای بالا گرفته اند».

بعد از این ادعاها، دادستانی کل رسیده گی و بررسی این ادعاها را روی دست گرفت و گفته می شود که چندی پیش نیز حکم بازداشت وی را صادر کرده بود.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *