ادعای تازه؛ تمام پناهگاه های دهشت افگنان در خاک پاکستان از بین رفته است

خبرگزاری خاورمیانه

لوی درستیز پاکستان در صحبت تلیفونی با رئیس جمهور غنی، ادعا کرده است که تمام پناهگاه های امن تروریستان در خاک این کشور از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بعد از آنکه رهبران افغانستان و امریکا پس از حملات خونین در ولایت های کابل، قندهار و هلمند یک بار دیگر انگشت به سمت پاکستان دراز کردند، جنرال قمر بجوه با رئیس جمهور غنی، تماس تلیفونی برقرار کرد.

رسانه های پاکستان به نقل از آصف غفور، سخنگوی اردوی پاکستان آورده است که این تماس تلیفونی، شام دیروز بین لوی درستیز این کشور و محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان برقرار شده است.

لوی درستیز پاکستان در این تماس تلیفونی ادعا کرده است که قوای آن کشور تمام پناهگاه های امن دهشت افگنان در خاک پاکستان را از بین برده است.

جنرال بجوه همچنین بر همکاری امنیتی بین دو کشور تاکید کرده است و گفته است که این همکاری ها باعث می شود که نفوذ دهشت افگنی فرا مرزی، توقف یابد.

همچنین گفته شده است که لوی درستیز پاکستان بخاطر قربانیان حملات اخیر به رئیس جمهور غنی تسلیت گفته و همدردی اش را ابراز داشته است.

این در حالی است که مقام های دولتی افغانستان و واشنگتن بعد از حملات خونبار کابل و قندهار اظهار داشتند که تروریست ها مخفیگاه های امنی در مناطق قبایلی پاکستان در آن سوی مرز دارند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *