ادامه درگیری و ناامنی در ولسوالی امام صاحب

ادامه درگیری ها و ناامنی در ولسوالی امام صاحب ولایت کندز، باعث شده تا باشنده گان آن منازل شان را ترک کرده و به دیگر مناطق فرار کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، طالبان مسلح دو شب پیش بالای ولسوالی امام صاحب ولایت کندز حمله کرده و این درگیری امروز (۱۴حوت) نیز ادامه دارد و مردم منازلشان را ترک کرده اند.

منابع مردمی از ولسوالی امام صاحب می گویند که هلیکوپترهای نظامی نیز بر فراز این ولسوالی به پرواز آمده و مواضع طالبان مسلح را هدف قرار می دهند و در عین حال، طالبان از منازل مردم به عنوان سنگر استفاده می کنند.

به گفته این منابع، در حمله طالبان مسلح بر پایگاه های پولیس سرحدی، شماری از این نیروها کشته و یا اسیر شده اند؛ اما مقام های محلی کندز این ادعا را رد می کنند.

عصمت الله مرادی سخنگوی والی کندز در گفتگو با خبرگزاری خاورمیانه، خبر کشته و اسیر شدن سربازان پولیس را رد کرده و گفت که تحقیقات در این رابطه جریان دارد و معلومات دقیق در دست نیست.

اما وی درگیری در ولسوالی امام صاحب به ویژه منطقه قرغان تپه را تائید کرده و اظهار داشت که نیروهای کمکی به ساحه رسیده اند.

مرادی افزود که نیروهای امنیتی در چندین نقطه موضع گرفته اند و عملیات بر ضد طالبان آغاز شده و تا بعدازظهر این ولسوالی از وجود طالبان پاک سازی می شود.

طالبان مسلح نیز روز گذشته درگیری در منطقه قرغان تپه را تائید کرده بودند؛ اما از درگیری های امروز معلومات ارائه نکرده اند.

خبرهای مرتبط:

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *