ادامه درگیری ها و پیشروی‌های ۴۸ ساعته ارتش سوریه در ادلب

ارتش سوریهارتش سوریه در پی پیشروی‌های ۴۸ ساعت گذشته خود، ارتفاعات “حمکه” و “تل اعور” را تحت کنترل گرفته و در سایه فروپاشی گروه‌های مسلح تروریست، عملیات نظامی به سمت منطقه السرمانیه در حومه ادلب را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ارتش سوریه به صورت کامل بر بلندی‌های تل اعور در حومه جنوب غربی ادلب مستقر شده و تل حمکه در شرق جسر الشغور را بعد از درگیری‌های خشن با تروریست‌ها و شکست حملات آنها در منطقه فورو و بعد از از بین رفتن ده‌ها تن از عناصر تروریستی، آزاد کرد .

ارتش سوریه همچنین عملیات نظامی خود به سمت منطقه السرمانیه در حومه ادلب واقع در شمال این کشور را به همراه آتش نیروی هوایی و توپ‌خانه‌ای آغاز کردند.

 یک منبع نظامی گفته است که یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه ادلب تسلط بر تپه راهبردی تل اعور را بعد از عملیاتی فشرده و چندین ساعته انجام دادند که به کشته شدن ده‌ها تن از عناصر تروریست وابسته به جیش الفتح منجر شد و سایر عناصر با رها کردن اسلحه و مهمات خود از معرکه فرار کردند.

 با این ‌وجود یگان‌های ارتش سرکردگان گروه‌های تروریست فراری داد در ارتفاعات و مناطق مجاور این منطقه تحت تعقیب قرار داده و خسارت‌های گسترده ای بر ابزار و تجهیزات و خودروهای آن‌ها وارد کردند.

 یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه طی چهل و هشت ساعت گذشته پیروزی‌های متوالی را کسب کرده و خسارت‌های گسترده‌ای به گروه‌های تروریستی وارد کردند.

آنها در طی دو روز مناطق ایستگاه حرارتی  زیزون و روستاهای الزیادیه و زیزون و مرج الزهور در حد فاصل بین استان‌های ادلب و حماه را آزاد کردند.

Author

About Author