احتمال سقوط مرکز ولایت پکتیا به دست تروریستان طالب

مسوولین امنیتی ولایت پکتیا، امروز پنچ شنبه (۸ سنبله) از حمله احتمالی گروه تروریستی طالبان بر شهر گردیز مرکز این ولایت خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک منبع امنیتی که نخواست نامش گرفته شود گفت افراد گروه تروریستی طالبان ملبس با لباس نظامی در نقاط مختلف شهر گردیز جا بجا شده اند و آمادگی حمله بر این ولایت را دارند.

بر بنیاد گفته های این منبع امنیتی گروه تروریستی طالبان اخطار داده اند که به صورت گروهی بر نقاط مختلف  شهر گردیز مرکز این ولایت حمله میکنند و قصد سقوط این ولایت را دارند.

او ادامه داد  که در حال حاضر نیروی های سرحدی، دفاعی و امنیتی آمادگی های لازم را روی دست گرفته اند در تا صورت حمله ای تهاجمی گروه تروریستی طالبان بر ولایت پکتیا از این ولایت دفاع کنند و تروریستان را سرکوب کنند.

این در حالی است که روز گذشته ممدوزی قومندان امنیه ولایت پکتیا در رسانه ها اعلام کرد افراد گروه تروریستی طالبان قصد حمله و سقوط این ولایت را دارند ضمن این علاوه کرد تروریستان  طالب که از ولایت غزنی متواری شده اند به این ولایت آمده در گوشه های از شهر گردیز وسرحدات ولایت پکتیا جابجا شده اند  وقصد حمله به این ولایت را دارند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *