اتهام های وارده به “شیخ سلمان” از روی کینه توزی است

یک عضو رهبری جمعیت الوفاق بحرین با اعلام سرفصل اتهام های وارده به شیخ”علی سلمان” دبیرکل این جمعیت از سوی رژیم بحرین، تاکید کرد که این اتهامات کینه توزانه است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مقام جمعیت الوفاق بحرین درگفت وگو با شبکه المنار لبنان، خاطرنشان کرد که رژیم بحرین پرونده اتهامی علیه شیخ سلمان را از مدت ها قبل آماده سازی کرده است.

وی افزود: بازجویی های از دبیرکل جمعیت الوفاق در طول روز ادامه یافته و شامل ۶ سخنرانی از مجموع ۱۸ سخنرانی وی بوده است و انتظار می رود که بازجویی ها برای مدت ۲ روز دیگر ادامه داشته باشد.

این مقام جمعیت الوفاق با تاکید به اینکه  در خصوص این قضیه خوشبین نیستیم، تبلیغ برای تغییر نظام حکومتی بحرین با استفاده از تهدید، اهانت به نظام بحرین، تحریک آشکار به عدم پذیرش قوانین و تحریک علیه آل خلیفه را اتهام های واهبی و کینه توزانه رژیم بحرین علیه شیخ سلمان اعلام کرد.

شیخ علی سلمان صبح یکشنبه برای پاسخ به برخی سوالات به دفتر ۹۹ مرکز تحقیقات جنایی منطقه ‘العدلیه’ بحرین احضارشد ولی پس ازمراجعه به این مرکز توسط رژیم آل خلیفه بازداشت شد.

بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق واکنش های بسیاری در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی درپی داشته است و سازمان ها و نهادهای مختلف این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم کرده اند.

حزب الله لبنان دوشنبه شب با صدور بیانه ای اقدام مقامات بحرینی در بازداشت شیخ “علی سلمان” دبیرکل جمعیت الوفاق این کشور را  “گامی خطرناک”خواند و تاکید کرد که دولت بحرین باید شیخ سلمان را فورا و بدون تاخیر آزاد کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *