آیا اسرائیل پشت پرده حملات پاریس است؟

file_bc03a74ea2_Mary_Hughes_Thompsonیک فعال حقوق بشری با اشاره به عصبانیت اسرائیل از اقدامات تحریمی اروپا علیه کالاهای تجاری اسرائیلی، این رژیم را به دست داشتن در حملات مرگبار پاریس متهم ساخت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پایگاه خبری اروپایی “AWD News”، “مری مری هیوز تامسون” از رهبران جنبش آزادی فلسطین پس از حملات چندگانه پاریس که رژیم اسرائیل پشت پرده این حملات مرگبار قرار دارد.

وی در پی وقوع این حملات در صفحه توییتر خود نوشت: من اسرائیل را متهم به حضور در این حمله می کنم و می دانم که نتانیاهو از اقدامات تحریمی اروپاییان خشمگین است و کشتن چندصد نفر در اروپا برای رژیمی که هزاران کودک و زن را در سرزمین های اشغالی به خاک و خون می کشد کاری ندارد.

هیوز تامسون که اسرائیل را مقصر اصلی حملات تروریستی پاریس می داند، چندی پیش نیز در پی حمله به دفتر مجله “شارلی ابدو” در صفحه توییتر خود نوشت: ما نمی توانیم به ارائه اطلاعات غلط و انحرافی سازمان جاسوسی موساد برای فریب افکار عمومی توجه کنیم.

همچنین “گرتا برلین” دیگرفعال حقوق بشر و عضو جنبش آزادی فلسطین نیز با متهم ساختن اسرائیل مبنی بر دست داشتن در حمله به دفتر مجله شارلی ابدو گفته بود: موساد به شارلی ابدو حمله کرد تا افکار عمومی را منحرف سازد و به روابط فلسطین و فرانسه ضربه بزند.

Greta_Berlin-jpeg

اسرائیل در گذشته نیز به فرانسه هشدار داده بود که رای به نفع فلسطین در محافل بین المللی عواقبی خواهد داشت و حتی یک کودک ۴ ساله هم می تواند بفهمد مسئولیت این حمله برعهده چه کسی است.

Author

About Author