آیا "اسرائیل" خادمین الحرمین الشریفین است؟

تامین امنیت حج امسال هم بر عهده شرکت دو ملیتی “انگلیسی – دانمارکی”  جی فوراس که تحت کنترل اسرائیل می باشد قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها، این شرکت از سال ۲۰۱۰ با انعقاد قراردادی عهده دار تمامی تجهیزات، آموزش، پشتیبانی و مدیریت حج مسلمانان، از طرف حاکمین بر عربستان برای بزرگترین مراسم عبادی جهان به عهده گرفته اند؛ این اسناد موقعی مورد توجه قرار گرفت که در مراسم حج ۲۰۱۵ در طی فاجعه ایی، قریب به ۷۰۰۰ مسلمان کشته و مفقود شده اند و چندین هزار نفر نیز مجروح شدند و امسال هم سعودی ها تامین امنیت حج را به صورت گسترده تری به شرکت G4S داده اند.

شرکت ” جی فور اس”  چیست؟

این مجموعه  سومین شرکت امنیتی و بین المللی مشهور جهان که وابسته به سرمایه داران اسرائیلی و انگلیسی است و در واقع آن را باید یکی از بازوان اطلاعاتی و جاسوسی دانست. این شرکت با دارا بودن ۶۵۷ هزار پرسنل، سومین کارفرمای بزرگ خصوصی جهان، پس از شرکت‌های وال‌مارت و فاکس‌کان می‌باشد. “جی فور اس” در سال ۲۰۰۴ تشکیل و دفتر مرکزی آن، در شهر کراولی، بریتانیا قرار گرفت و به سرعت در بیشتر کشورهای جهان نمایندگی با اسم های مختلف ایجاد کرد ، مدیر عامل این شرکت اشلی مارتین المانزا می باشد.

اقتصاد شرکت جی فور اس ؟

اقتصاد این شرکت از پروژها و خدمات به گزارشهای  داخلی شرکت تامین می شود و بخشی از سهام شرکت جی۴اس در بازارهای بورس لندن و بورس اوراق بهادار کپنهاگ معامله می‌شود.

 نکته جالب و قابل توجه این است با اینکه بیشتر رسانه های دنیا اعلام کردند که شرکت مذکور تامین کننده بوده ولی سهام این شرکت بعد یک رکود به طرز عجیبی بالا کشیده است.

بورس لندن : شرکت جی ۴ اس در بورس لندن عضوء سهام داران بزرگ می باشد که در واقعه حج به سود دهی رسید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *