آموزش حمله انتحاری همراه با تجاوز جنسی

ریاست عمومی امنیت ملی کشور اعلام کرد که کارمندان این ریاست یک فرد انتحاری را بازداشت کرده که او برعلاوه آموزش های حملات انتحاری مورد تجاوز جنسی نیز قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فرد بازداشت شده “آدم مشهور به «نعمت الله»” نام دارد، او  قصد انجام حمله انتحاری را توسط یکعراده موتر سایکل نوع زرنج در ولایت هرات را داشته است.

این فرد انتحاری اعتراف کرده که در جریان آموزش تعلیمات انتحاری افراد انتحاری مورد تجاوز جنسی قرار داده میشوند و بالای وی نیز تجاوز صورت گرفته است.

نعمت الله در جریان تحقیقات ابتدایی اعتراف کرده که وی توسط شخصی به اسم ملا احمد مشهور به ملا اختر آماده به انجام حمله انتحاری شده و غرض تعلیمات تروریستی و انتحاری به منطقه سنگ بور ولسوالی ادرسکن منتقل شد.

او گفت: در ولسوالی ادرسکن او با سه تن از نوجوانان دیگر توسط ملا نسیم و ملا اختر از طرف شب یک نوع تابلیت داده میشدند که گویا برای صحت تان مفید است.

این فرد انتحاری افزود، بعد از خوردن تابلیت زمانیکه از حالت نورمال خارج میشدیم، ملانسیم و ملا اختر ما را تشویق و ترغیب به حمله انتحاری میکردند و در ضمن در مدت زمانی به نزد آنان بودیم چندین بار  توسط این دو نفر (ملا اختر و ملا نسیم) مورد تجاوز جنسی قرار گرفتیم .

همچنین ریاست عمومی امنیت ملی از کشف و ضبط ۴۲ عراده موتر زرهی غیرقانونی از شهر کابل خبرداده و گفته است این موتر ها توسط یک شبکه جعل کار بدون طی مراحل گمرکی بطور غیر قانونی وارد کشور شده اند.

شبکه جعل کار برای این وسایط زرهی اسناد و جواز سیر جعلی ترتیب می داده که توسط کارمندان امنیت ملی شناسایی و ضبط شده اند.

براساس گفته های مسئولان ریاست عمومی امنیت ملی، از این شبکه جعل کاران ۱۱۵ جلد جواز سیر جعلی نیز بدست آمده است و عاملین آن با دست کاری غیر قانونی به زرهی ساختن وسایط نقلیه نیز دست دارد.

دوسیه افراد بازداشت شده غرض تحقیقات بیشتر به دادستانی کل کشور(لوی سارنوالی) فرستاده شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *