آمر عبدالستار کشته شد، رئیس جمهور هیئت بررسی تعیین کرد

با آنکه آمر عبدالستار غوربندی در عملیات نیروهای امنیتی در خبرنامه کابل کشته شد، رئیس جمهور هیئتی برای بررسی این رویداد تعیین کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این فرمانده پیشین جهادی همراه با پسرش و سه تن دیگر در منزلش کشته شد.

در همین رابطه، خبرنامه ریاست جمهوری آورده است که رئیس جمهور غنی هیئتی را به منظور بررسی حادثۀ شب گذشته در حوزۀ یازدهم شهر کابل، توظیف نموده است.

به نقل از خبرنامه، رئیس جمهور عصر امروز با شماری از اعضای خانوادۀ آمر عبدالستار و بزرگان و متنفذین کوهدامن و ولایات پروان، کاپیسا و پنجشیر دیدار کرد.

رئیس جمهور غنی، به نهادهای ذیربط هدایت داد که هیئتی را به منظور بررسی جدی قضیه متذکره تعیین نموده و نتایج آن را به زودترین فرصت به ریاست جمهوری ارائه نماید تا در روشنایی یافته های هیئت مذکور، اقدامات و تصامیم لازم اتخاذ گردد.

آمر عبدالستار یکی از حامیان دسته انتخاباتی دولت ساز به رهبری رئیس جمهور غنی بود.

امرالله صالح، معاون این دسته انتخاباتی در صفحه فیس بوک خود نگاشته است که “آمر عبدالستار در اثر یک دسیسه پیچیده و بر اساس اطلاعات اغوا کننده دیشب در خیرخانه توسط یکی از بخش های امنیت ملی به شهادت رسید.”

حال باید در انتظار تحقیقات هیئت بررسی بود تا چگونگی دسیسه و عملیات از سوی نیروهای امنیت ملی مشخص گردد و اینکه نتیجه این تحقیقات در اختیار مردم قرار می گیرد یا نه؟

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *