آمر امنیت پولیس سمنگان کشته شد

در نتیجه درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان مسلح در ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان، آمر امنیت فرماندهی پولیس این ولایت همراه با شش پولیس دیگر کشته شد.

محمد صدیق عزیزی، سخنگوی والی سمنگان به خبرگزاری خاورمیانه گفت که طالبان مسلح شب گذشته حملات تهاجمی شان را بالای ولسوالی دره صوف آغاز کردند.

به گفته وی، نیروهای کمکی از مرکز ولایت عازم منطقه شدند که در نتیجه درگیری با طالبان مسلح، حاجی خوانی طاهری، آمر امنیت فرماندهی پولیس همراه با شش پولیس دیگر کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شد.

عزیزی اظهار داشت که جنگ در ولسوالی دره صوف خاتمه نیافته و نیروهای کمکی به ولسوالی رفته اند.

منابع امنیتی نیز به خبرگزاری خاورمیانه گفته اند که طالبان مسلح بالای نیروهای امنیتی در قریه زیرکی ولسوالی دره صوف پائین حمله کرده و در ابتدا قریه متذکره را به تصرف درآورده بودند.

به گفته این منابع، بعد از اعزام نیروهای کمکی و در نتیجه درگیری، آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت سمنگان همراه با ۴ محافظش کشته شده و معاون امنیت ولایت با محافظینش و یک تعداد پولیس ملی لادرک شده اند.

طالبان مسلح نیز گفته اند که در این درگیری آمر امنیت و معاون وی همراه با ۳۰ پولیس دیگر کشته شده و شماری از تجهیزات نیروهای امنیتی به تصرف آنها درآمد است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *