آمار تکان دهنده افزایش آزار و اذیت زنان در ارتش آلمان

یک گزارش سالانه در خصوص یکی از مهمترین ارتش های اروپایی نشان میدهد که آمار آزار و اذیت جنسی، کمبود پرسونل و کمبود تجهیزات اخیر افزایش چشم گیری در ارتش آلمان داشته است.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه «تاگس اشپیگل» آلمان آورده است که «هانس پیتر بارتلز» کمیشنر نیروهای مسلح این کشور با انتقاد شدیدی از کمبود متریالی در ارتش آلمان گفته است «استخدام ها کمتر شده و پرسونل ارتش پیرتر شده اند».

او همچنان ادامه داد: «دوست داشتم بگویم حالا بهار ارتش است و همه چیز تازه است؛ اما حقیقتا هنوز زمستان است و ارتش دچار بحران شده است».

بر اساس گفته های این مقام آلمانی، شمار روزافزون رویدادها در ارتباط به آزار و اذیت های جنسی اکثرا علیه زنان، در میان ارتش این کشور نگران کننده است؛ زیرا این موارد با افزایش ۲۳ درصدی به ۲۸۸ مورد رسیده است.

در عین حال «توبیاس لیندنر»، از سیاستمداران دفاعی حزب سبز آلمان، گفته است مسئله آزار و اذیت جنسی همواره یک معضل بزرگ در ارتش آلمان بوده و باقی خواهد ماند و اخبار افزایش آمار این پدیده هر روز نگرانی ها را بیشتر می کند.

با این وجود در بخش دیگری از این گزارش آمده است که کمبود پرسونل نیز یکی از مشکلات عمده ارتش آلمان است و در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار پست افسری در ارتش خالی بوده و همزمان شمار استخدام ها کاهش یافته است.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *