آمادگی روسیه برای مسابقات زمستانی جوانان جهان

بیست و نهمین دور مسابقات بین المللی زمستانی ۲۰۱۹ به میزبانی شهر کراسنویارسک روسیه تا کمتر از دو هفته دیگر آغاز میشود.
به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فدراسیون روسیه برای نخستین بار میزبان مسابقات بین المللی زمستانی جوانان جهان میباشد.
این کشور تجربه خوبی در برگزاری بازی های تابستانی  در شهر کازان و  جام جهانی  فوتبال ۲۰۱۸ و بازی های المپیک ۲۰۱۴در سوچی دارد.

مسوولان برگزاری مسابقات می گویند که آمادگی ها برای بیست و نهمین دوری مسابقات بین المللی زمستانی جوانان در حال تکمیل شدن است.
در حال حاضر ۵۸ کشور برای حضور در مسابقات بین المللی جوانان روسیه اعلام آمادگی کرده است.
مسوولان برگزاری مسابقات گفته اند که برای اشتراک جوانان افغانستان و کرواسیا در حال رایزنی هستند؛ اما از نگاه اشتراک کننده این دوره رکورد دار خواهد بود.
همچنین گفته میشود که ۲۷۰ مسابقه برای اشتراک کننده گان در نظر گرفته شده است.
به گفته این مسوولان، جلب رضایت ورزشکاران و مهمانان به مانند مسابقات زمستانی سوچی و جام جهانی ۲۰۱۸، مهمترین برنامه آنها خواهد بود و تلاش میشود تا مهمان نوازی سایبریا به اشتراک کنندگان نشان داده شود.
منبع می گوید که برای اشتراک کننده گان در مسابقات و مهمانان آن، افراد باتجربه و کاربلد گماشته شده اند تا در زمینه محل اقامت، میدان ها و اماکن مسابقه، هوتل ها و سایر موارد راهنمایی کنند.
بر اساس برنامه در نظر گرفته شده، فستیوال زمستانی “دنیای سایبریا” از جذاب ترین برنامه های افتتاحیه خواهد بود و موسیقی های محلی و صنایع دستی سنتی نیز برگزار می شود.
مسوولان گفته اند که در مراسم افتتاحیه، مهمانان ویژه و نمایندگان ۱۱ کشور، از جمله؛ سرگئی ستاروستین از مسکو، مورگان جی از فرانسه، نیرومنخ فیوفن از سنت پترزبورگ و بسیاری از ستارگان موسیقی جهان حضور خواهد داشت.
اهدای جوایز برای مهمانان و حاضرین در مسابقه از برنامه های دیگر این دوره است و روسیه در نظر دارد تا یک بار دیگر قدرت خود را به جهان نشان دهد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *