آل خلیفه رسانه ها را بر علیه نصرالله به خدمت گرفت

درپی افشاگری دبیرکل حزب الله لبنان درباره سیاست های نژادپرستانه رژیم آل خلیفه، مسؤولان بحرینی رسانه ها را به هدف تخریب وجهه و اهانت به سید حسن نصرالله به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از “منامه پس”خشم و غضب رژیم آل خلیفه از سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به حدی رسید که این رژیم علاوه بر شبکه های تلویزیونی دولتی خود، برخی اصحاب رسانه در دیگر کشورها را نیز به خدمت گرفت.

یکی از روزنامه نگاران “احمد موسی” بود که عبارات ناشایستی را علیه دبیرکل حزب الله لبنان بکار برد.

احمد موسی در برنامه خود با عنوان “علی مسئولیتی” از چارچوب کار رسانه ای خارج شد و از یک سو رژیم های عرب را علیه دبیرکل حزب الله لبنان تحریک کرد و از سوی دیگر، کلمات ناشایستی را علیه سید حسن نصرالله بکار برد.

احمد موسی در برنامه خود به این موضوع توجه نکرد که هیچ یک از مطالب نصرالله را رد نکرد بلکه برخی از سخنان وی درباره بحرین را بیان نمود، از جمله این سخن که رژیم بحرین، اسرائیل دوم است.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود در اشاره به سیاست رژیم بحرین در اعطای تابعیت به خارجی ها به زیان بافت جمعیتی این کشور گفته بود که رژیم بحرین، اسرائیل دوم است.

احمد موسی با وجود اینکه عبارت “مسؤولیت پذیری” را برای برنامه خود برگزیده بود اما به مسؤولیت خود در خصوص لزوم مخالفت با طرح اعطای تابعیت به خارجی ها در بحرین عمل نکرد.

رژیم بحرین درراستای تلاش برای بهبود وجهه تاریک خود هزاران دالر به شرکت های تبلیغاتی می دهند و روزنامه پروپاپلیکا در سال ۲۰۱۲ میلادی فاش کرد که وزارت خارجه بحرین با شرکت کورفیس قراردادی به ارزش ۴۰ هزار دالر برای بهبود وجهه این کشور پرداخت کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *