آزار جنسی دختر آمریکایی مقابل چشمان پدرش در نیویورک

Central-Park1یک دختر جوان آمریکایی با همراه پدرش در یک پارک نیویورک در حال پیاده‌روی بود که ۵ فرد مسلح به سمت آنها هجوم می‌آورند و او را مورد آزار جنسی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ماموران پولیس آمریکا اعلام کردند که یک زن جوان آمریکایی پنجشنبه شب هفته گذشته به همراه پدر خود در پارک «بروکلین» در حال قدم زنی بود که پنج مرد مسلح به سمت آنها آمدند و با استفاده از اسلحه پدرش را از محل دور کردند و این دختر جوان را مورد آزار جنسی قرار دادند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» گزارش کرد، این دختر ۱۸ ساله در پارکی در «براونزویل» به همراه پدرش بود که پنج نفر به آنها نزدیک شدند. یکی از آنها که اسلحه داشت به سمت پدر وی نشانه رفت و دستور داد که آن مرد از کنار دخترش دور شود.

ماموران پولیس می‌گویند که پدر این دختر جوان مجبور به ترک محل شد و این پنج نفر دخترش را مورد آزار جنسی قرار دادند و اما مدتی بعد این افراد بعد از آن از محل حادثه فرار کردند که پدر این دختر جوان با دو افسر پولیس به محل حادثه بازگشت.

ماموران پولیس، عملیات جستجوی این افراد را آغاز کرده است و با بررسی دوربین‌های مداربسته، تصاویری از این افراد متجاوز را به دست آورده است و از مردم آن محل خواسته تا در شناسایی و یافتن این افراد به آنها کمک کنند.

دختر جوان نیز به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد و بعد از آنکه تحت درمان قرار گرفت، مرخص شد اما نامی از او منتشر نشده است.

Author

About Author