آدولف هیتلر بعد از جنگ جهانی دوم زنده بود

تحقیقات سازمان سیا در مورد رهبر نازی‌های آلمان نشان می‌دهد که آدولف هیتلر بعد از جنگ جهانی دوم زنده بود و برای مدتی در کلمبیا زندگی می‌کرد و بعداً به امریکای جنوبی رفت.

همچنان گفته می‌شود عساکر شوروی جسدی که را متعلق به هیتلرمی‌دانستند سوختاندن و به دریا پرتاب کردند؛ اما نیک بلاتونی (Nick Bellantoni) از دانشگاه کنتیکت در سال ۲۰۰۹ تکه ای از اسکلت سر (جمجمه) ای را که روسیه ادعا می کرد متعلق به هیتلر است مورد بررسی قرار داد، و این دانشمند تایید کرد که این اسکلت سر متعلق به یک زن حدود ۲۰ تا ۴۰ ساله است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از نیوزویک گفته شد است که «: در گزارش سازمان «سیا» که قسمتی از فایل های تازه منتشر شده مربوط به ترور جان اف کندی است، جزییاتی را از زبان یک خبرچین ارائه می کند، این خبرچین که دوست یک مامور سیا با کد سیملودی -۳ بوده به این مامور گفته، هیتلر زنده است و فیلیپ سیتروئن مامور سابق اس اس آلمان (فرمانده حفاظتی حزب نازی) با رهبر پیشین(هیتلر) ساکن در شهر «تونجا» در ساختمان بویاکا کلمبیا، ارتباط داشته است.»

سیتروئن افزود که هیتلر حدودا در جنوری سال ۱۹۵۵(ماه جدی سال ۱۳۳۳) کلمبیا را به مقصد آرژانتین ترک کرد.

براساس این گزارش، سیتروئن اعلام کرده که آلمانی های ساکن درتونجا باحالت بت پرستی، او را فوئر(رهبر) خطاب می کردند وبه او ادای احترام نظامی می کنند.این گزارش همچنین در تصویری از آدولف شریتلمایر، اشاره می کند این مرد شاید آدولف هیتلر باشد که نام خانوادگی خود را تغییر داده است.

این گزارش درتصویری نشان می دهد که سیتروئن کنارشخصی که مدعی می شود هیتلر باشد، نشسته است.

اما این طرف تمام تاریخ‌نگاران جنگ دوم جهانی باورمند استند که هیتلردر پناهگاهی در برلین در ۳۰ اپریل ۱۹۴۵ (۱۰ حمل ۱۳۲۴) خودکشی کرده است.

اما این اسنادی را که در حاشیه سندهای افشا شده ترور جان اف کندی منتشر شده است این فرضیه را قوت می بخشد که هیتلر بعد از جنگ جهانی به امریکای جنوبی رفته باشد. اما تاریخ نگاران معتقدند که هیتلر در روزهای آخر جنگ که ارتش شوروی به برلین هجوم آورده بود با شلیک گلوله و خوردن سم سیانید، خودکشی کرده است.

یادداشت های سیا مشخص می کند که آژانس به صحت گزارش ها شک داشت، اما باید آن ها را جدی می گرفت.

همچنان سال‌ها قبل ابل باستی (Abel Basti) نویسنده آرژانتینی در کتابی، سفر احتمالی هیتلر به آمریکای جنوبی و اقامت چند ماهه او در کلمبیا را احیا کرد اما بر اساس گزارش های کلمبیا این کتاب به علت نداشتن شواهد کافی رد شد.

درمورد سرنوشت هیتلر حدس و گمان های فراوانی وجود دارد. بر اساس گزارش سی ان ان در سال ۲۰۰۹، ماموران امنیتی کا.گ.ب شوروی در سال ۱۹۷۰به دستور یوری آندروپوف رهبر وقت شوروی بقایای هیتلر را سوزاندند و آن ها را به رودی در آلمان ریختند. طبق این گزارش اجساد هیتلر و’اوا براون’ معشوقه او و خانواده گوبلز توسط ارتش شوروی در می سال ۱۹۴۵ (ثور ۱۳۲۴) کشف شدند.

 

ندیم پارسینا

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *