۶۱ تن چرس در ولسوالی خاک جبار کابل کشف و ضبط شد

جنرال بازمحمد احمدی معین مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله می گوید که در یک عملیات خاص پولیس ۶۱ تن چرس خام ازحومه شهرکابل کشف و حریق شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، معین مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله امروز سه شنبه در یک نشست خبری گفت: این محموله پرس خام از شش نقطه درشرق کابل درقریه گوردی میدان ولسوالی خاک جبار برای پروسس ذخیره شده بود.

آقای احمدی افزود که قاچاقبران مواد مخدر این مواد را پیش از فرا رسیدن فصل زمستان از دهاقین ولایت لوگر و ولسوالی سروبی ولایت کابل برای پروسس جمع آوری کرده بودند و میخواستند تا پس از تبدیلی این چرس از مرحله خام به پخته، آن را قاچاق نمایند.

این مقام حکومتی می گوید حکومت همانگونه که  درامر مبارزه با تروریزم تعهد و عمل دارد درقسمت مبارزه با مواد مخدر نیز متعهد است .

 معین مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله گفت:« حکومت افغانستان نه تنها درقسمت دستگیری قاچاقبران کوچک و کلان ؛ همچنان کشف و ضبط مواد مخدر قاطعانه عمل می کند ؛ بلکه برای جلوگیری از کشت چرس و تریاک نیز در آن مناطقی که جنگ وجود ندارد مبارزه می کند.»

 به گفته ی احمدی کشف و ضبط ۶۱ تن چرس که ارزش آن طور تخمین معادل ۱۲ میلیون دالر می شود ضربه‌ی محکم به منابع تمویل طالبان و تروریستان تلقی می گردد.

 احمدی اضافه کرد که این اولین علمیات زمینی مستقلانه قطعه خاص عملیاتی مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله بود که با دست آورد چشمگیر به کامیابی انجامید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *