۵ نفر در یک درگیری مسلحانه در بغلان کشته شدند

در پی درگیری میان دو گروه افراد مسلح غیر مسوول در ولسوالی پلحصار ولایت بغلان، ۵ نفر از دو طرف درگیر کشته شدند.

نورحبیب گلبهاری، فرمانده پولیس بغلان با تایید این رویداد به خبرگزاری خاورمیانه گفت: این رویداد نا وقت روز گذشته (پنجشنبه) در ولسوالی پلحصار رخ داده است.

به گفته وی، در این درگیری ۴ تن از یک جناح و یکتن از جناح دیگر افراد مسلح غیر مسوول کشته شده است.

فرمانده پولیس بغلان گفت این رویداد در اثر دشمنی های ذات البینی بوقوع پیوسته است و قوماندان بسم الله یک فرمانده اسبق جهادی با ۳ عضوی خانواده اش شامل کشته شده های این درگیری می باشد.

با این حال باشندگان محل می گویند زمانی درگیری میان این دوگروه آغاز شد که قوماندان بسم الله در یک کمین افراد مسلح روبرو شد. به گفته آنان هر دو طرف متخاصم هنوز هم مسلح هستند و امکان وقوع رویداد مشابه وجود دارد.

مقام های امنیتی بغلان می گویند با اعزام نیروی نظامی در منطقه وضعیت را زیر کنترل خود آورده اند و اجساد صبح امروز دفن شده است و نیروهای امنیتی تلاش دارند که عاملین اصلی این رویداد را بازداشت کنند.

ولسوالی های سه گانه اندراب که ولسوالی پلحصار نیز شامل آنست هر از گاهی شاهد چنین رویداد های برخواسته از دشمنی میان خانواده ها می باشد که در نتیجه آن تا کنون چندین کشته و زخمی شده اند.

این درحالیست که در روز سوم عید در ولسوالی بغلان مرکزی یک فرمانده اسبق جهادی بشمول ۴ عضوی خانواده اش در یک کمین بگفته مقامهای امنیتی از سوی طالبان مسلح کشته شده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *