یک موتر بمب گذاری شده در هلمند کشف و خنثی شد

مقامات امنیتی از کشف و خنثی کردن یک عراده موتر بمب گذاری شده در ولایت هلمند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گفته می شود که این موتر بمب گذاری شده توسط گروه های تروریستی بمنظور انجام حملات تروریستی  در یکی از نقاط مزدحم شهر لشکرگاه جابجا شده بود که  قبل از انفجار توسط منسوبین امنیت ملی با همکاری نزدیک مردم محل  کشف و خنثی شده است.

براساس گفته های مقامات ریاست عمومی امنیت ملی با کشف و خنثی سازی این موتر از یک حادثه خونین تروریستی در شهر لشکرگاه ولایت هلمند جلوگیری شده است .

براساس یک خبر دیگر اسامی محمد ظاهر باشنده ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک همراه با ۲ فیرمرمی میزائیل معه دو عدد سرگلوله آن و۲  فیرمرمی راکت (RPG) دستگیر شده است.

مواد منفجر ناشده به صورت ماهرانه در داخل بوری های آرد وکود حیوانی دریک عراده موتر نوع تونس به منظور انجام حملات  تروریستی به شهر کابل جابجاشده بود که حین انتقال آن توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی ازدوراهی ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک بدست آمده است.

همچنان در یک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی از مربوطات قریه کریمداد ولسوالی نرخ ولایت میدان وردک ۴ حلقه بمب خودساخت بوشکه ئی، ۲ فیرمرمی راکت (RPG) 3 عدد ریموت کنترول و ۲ فیرمرمی بیم یک را کشف وبدست آوردند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *