یک افسر بلند پایه رژیم اسرائیل کشته شد

یک افسر بلندپایه رژیم اسرائیل از جمله نظامیان این رژیم است که در عملیات بزرگ امروز حزب الله در مزارع اشغالی شبعا به هلاکت رسید.

یک افسر بلندپایه رژیم اسرائیل از جمله نظامیان این رژیم است که در عملیات بزرگ امروز حزب الله در مزارع اشغالی شبعا به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع سیاسی در لبنان اعلام کردند عملیات بزرگ امروز در مزارع اشغالی شبعا، پاسخ حزب الله لبنان به حمله هوایی ارتش اسرائیل به القنیطره سوریه بود.

ساعتی پس از عملیات، حرب الله لبنان در بیانیه ای رسما مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.

حزب الله لبنان اعلام کرد این عملیات توسط گروه عملیاتی شهدای قنیطره و در ساعت ۱۱:۳۵ صبح انجام شد که طی آن چند موتر اسرائیلی هدف موشک قرار گرفتند که منجر به هلاکت ۱۷ اسرائیلی از جمله یک افسر بلند پایه این رژیم شد.

دستگاه نظارتی بر ارتش رژیم اسرائیل تعداد واقعی کشته شدگان ارتش رژیم اسرائیلی را در جریان حمله اخیر حزب الله به مزارع شبعا اعلام نمی کند.

منابع خبری از تشکیل نشست فوق العاده ارتش رژیم اسرائیلی برای بررسی اوضاع در مزارع شعبا و عملیات بزرگ حزب الله لبنان خبر داد.

با این حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در نخستین واکنش به حمله به مزارع شبعا و هلاکت شماری از نظامیان اسرائیلی گفت: به شما پیشنهاد می کنم ما را امتحان نکنید و به چالش نکشید.

وی در جریان بازدید از شهرک اسرائیل نشین سدیروت افزود: ارتش اسرائیل برای واکنش نشان دادن با قدرت تمام آمادگی دارد.

برخی رسانه ها از مفقود شدن یک سرباز این رژیم نیز خبر دادند اما حزب الله در این خصوص اظهار نظری نداشته است

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *