یمن به اماراتی‌ها و عربستانی‌ها هشدار داد

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به شهروندان اماراتی و عربستانی هشدار داد تا برای حفظ جانشان از اماکن نظامی و اقتصادی دور باشند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن روز سه‌شنبه از شهروندان در امارات و عربستان خواست که از اماکن حساس و استراتژیک اقتصادی، نظامی و تاسیسات حساس بخاطر محافظت از جان خود دور شوند.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب یمن گفت، من درخواست خود از همه را از جمله کسانی که در برج‌‌های عربستان و امارات کار یا زندگی می‌کنند تکرار می‌کنم و از همه آن‌ها می‌خواهم که مرخصی بگیرند و از این اماکن دور شوند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت گذشت یک هزار روز از آغاز تجاوز عربستان به یمن گفت که در آینده با ائتلاف متجاوز سعودی مقابله به مثل خواهد شد.

واحد موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز سه‌شنبه هفته گذشته کاخ الیمامه در ریاض را با یک فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.

از زمان آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون، نیروهای یمنی بارها مواضع متجاوزان در داخل و خارج از این کشور را با موشک‌های بالستیک و غیر بالستیک هدف قرار داده‌اند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم حمل ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *