کشف و ضبط یک دیپوی مهمات و بازداشت سه هراس افگن در بغلان

مقام های امنیتی در ولایت بغلان از کشف و ضبط یک دیپوی مهمات در ولسوالی ده صلاح و بازداشت سه هراس آفگن از ولسوالی تاله و برفک و دندغوری در مربوطات شهر پلخمری خبر می دهد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جنرال مهمند کتوازی قوماندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین که در بغلان آمده است امروز شنبه (۱۴ حوت) به رسانه ها گفت، منسبوبین ریاست امنیت ملی بغلان، در جریان عملیات های تصفیوی در ولسوالی تاله و برفک و منطقه دندغوری در حومه شهر پلخمری بازداشت کرده است.

به گفته آقای کتوازی افراد بازداشت اعضای گروه طالبان مسلح هستند که پیش ازین در چندین عملیات در مقابل نیروهای امنیتی جنگیده اند.

همچنان آقای کتوازی گفت، منسوبین ریاست امنیت ملی بغلان یک دیپوی مهمات را که شامل ۱۵۰ فیر مرمی هاوان و یکهزار فیر مرمی دهشکه می شود از ولسوالی ده صلاح این ولایت کشف و بدست آورده اند.

این مقام نظامی در شمال کشور این دست آورد ریاست امنیت ملی بغلان را در تأمین امنیت این ولایت مؤثر می خواند و می گوید، عملیات پاکسازی در بخش های این ولایت بخوبی در حال پیشرفت است.

به اساس معلومات وی در درگیری های سه روز اخیر در ولسوالی تاله و برفک ۱۳ طالب مسلح و در ولسوالی بغلان مرکزی یک سرگروپ مشهور این گروه کشته شده است.

این درحالیست که روز گذشته پولیس بغلان از کشف و ضبط میل اسلحه که قرار بود به ولایت بلخ منتقل شود، خبر داده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *