کشته و زخمی شدن ۷۲ تروریست طالب در میدان وردک

مقامات محلی میدان وردک از راه اندازی یک عملیات  نیروهای هوایی کشور و کشته شدن ۴۲ تروریست طالب در این ولایت خبر داده اند.

منابع محلی ولایت میدان وردک اعلام کرده‌اند که درعملیات نیروهای هوایی کشور ۴۲ شورشی مخالف دولت کشته و حدود ۳۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، احمد جعفری، یک عضوی شورای ولایتی ولایت میدان وردک با تایید این خبر گفت روز گذشته ۲ میزان نیروهای هوایی  با راه اندازی عملیات هوایی در ولسوالی های چغتو و میدان شهر  تلفات سنیگنی را بر گروه های تروریستی طالب وارد کرده اند.

به گفته این عضوی شورای ولایتی در نتیجه این عملیات هوایی که از روز یکشنبه بدینسو ادامه دارد ۴۲ تروریست طالب کشته و ۳۰ تن دیگر از این تروریستان مجروح شده است.
جعفری افزود در جریان راه اندازی عملیات ها هیچ آسیب به غیرنظامیان نرسیده است و بلکه در نتیجه این عملیات سه فرمانده مشهور طالبان به نام های سید رحیم، ملا عبدالرحمن و ملا مسلم فرمانده ولسوالی نرخ این ولایت کشته شده است.

ضمن این وزارت دفاع ملی اعلام کرد که در نتیجه عملیات این نیروها ۶ سربازاردوی ملی از زندان تروریستان طالب نجات داده شدند.
این در حالی است که ولایت میدان وردک در این اواخر شاهد ناامنی های شدید بوده و گروه تروریستی  طالبان هرزگاهی  حملات تهاجمی خود را بالای ولسوالی های مختلف این ولایت راه اندازی میکنند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *