کار ساخت ۱۴.۱ کیلومتر سرک در ولسوالی بغلان مرکزی آغاز شد

۲۴ میزان

کار ساخت ۱۴.۱ کیلومتر سرک در ولسوالی بغلان مرکزی از سوی برنامه ملی راه سازی روستایی ریاست احیا و انکشاف دهات ولایت بغلان تهداب گذاری و آغاز گردید.

انجنیر اول خان رییس احیا و انکشاف دهات ولایت بغلان در جریان تهداب گذاری این پروژه گفت، با ساخت این سرک که از آن ۸ قریه در برگیرنده ۲۳۲۰ خانواده می باشد به شکل مستقیم مستفید می شود و مشکلات سالهای متمادی این مردمان از ناحیه خراب بودن سرک مواصلاتی شان برطرف می گردد.

بر اساس معلومات آقای احمدزی روزانه درین پروژه ۵۰ کارگر کار می کنند، به این حساب تا شش ماه آینده که معیاد تکمیلی پروژه است برای حدود ۶ هزار نفر زمینه کاری مساعد خواهد گردید.

ریس احیا و انکشاف دهات بغلان ساخت این سرک را در زنده گی مردم ولسوالی بغلان مرکزی حیاتی خوانده گفت که با تکمیل شدن کار ساخت این سرک در زنده گی مردمان این منطقه تاثیرات مثبتی به میان خواهد آمد.

همچنان گوهر خان بابری ولسوالی بغلان مرکزی ضمن قدردانی ازین اقدام ریاست احیا و انکشاف دهات بغلان، در حصه تأمین امنیت کار انکشافی درین ولسوالی اطمینان می دهد.

وی گفت که مردم این ولسوالی با دولت همکار استند و از هیچ گونه کمک با مسئولین ادارات دولتی دریغ نخواهند کرد.

از سویی هم ارباب فرامرز بزرگ قومی این ولسوالی، ضمن خرسندی ازین اقدام حکومت، خواستار توجه بیشتر در زمینه های انکشاف و بازسازی گردید.

قابل یاد آوریست که این پروژه از شهرجدید الی قریه چاچه و سالنگی شهر کهنه ولسوالی بغلان مرکزی امتداد دارد و هزینه آن بالاتر از ۲۱ ملیون افغانی از بودجه وزارت احیا و انکشاف دهات پرداخته می شود.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *