پیام تبریکی ریاست امنیت ملی و وزارت مالیه بمناسبت ۲۸ اسد

ریاست عمومی امنیت ملی و وزارت مالیه کشور با صدور پیام های جداگانه فرارسیدن ۲۸ اسد که مصادف با نود وچهارمین سالکرد استرداد استقلال افغانستان است این روز را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، هیأت رهبری و منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی فرا رسیدن نودوچهارمین سالگرد استرداد استقلال کشور را به رئیس جمهور، معاونین شان، روسأ و اعضای مجلسین شورای ملی، اعضای کابینه، رئیس دادگاه عالی، دادستانی و  ملت سربلند و آزادیخواه افغانستان تبریک گفت.

همچنین دگر جنرال حسام الدین«مرزی» سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی کشور از بارگاه ایزد متعال برای شهدای راه آزادی که خون های پاک شانرا در راه استقلال کشور فدا نموده اند، طلب مغفرت نموده است.

در این پیام آمده است که منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی یکبار دیگر تجدید پیمان می نمایند که  در راه حفظ استقلال، وحدت ملی و حفاظت از دین، وطن و تأمین صلح و ثبات سرتاسری در کشور از هر نوع ایثار و فداکاری دریغ نخـواهنـد ورزیــد.

با این حال  وزارت مالیه نیز با نشر پیامی فرار رسیدن سالگرد استرداد استقلال افغانستان تبریک گفته و برای شهروندان کشور آرزوی صلح و ثبات کرده است و رو.ی صلح و ثبات، اخوت، برادری و همبستگی در کشور تاکید کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *