پاکستان: آماده هرگونه مقابله نظامی با آمریکا هستیم

سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور آماده هر گونه مقابله نظامی به آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از “ای آر وای نیوز”، «جنرال آصف غفور» اعلام کرد: اگر آمریکا قصد انجام عملیات نظامی در خاک پاکستان داشته باشد مطابق خواسته شهروندان خود به آن پاسخ محکمی خواهیم داد.

سخنگوی ارتش پاکستان، اتهامات ترامپ در خصوص حمایت این کشور از تروریست‌های فعال در افغانستان را بی‌اساس دانست و افزود: به زودی مشخص خواهد شد که نتایج عملیات‌های فراوان ما علیه « شبکه حقانی» چه بوده است.

این جنرال ارتش پاکستان به این باور است که یکی از دلایل اصلی تنش‌های موجود میان اسلام آباد و واشنگتن، رفتار شیطنت‌آمیز هند است.

غفور با تاکید بر اینکه کمک‌های آمریکا به پاکستان یک درصد هم هزینه جنگ با افغانستان نبوده افزود: نظامیان پاکستان به طمع پول و ثروت آمریکا با تروریسم دگیر نشده‌اند، اتهامات ترامپ دولتمردان پاکستان را متعجب ساخته است.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه پاکستان خواهان امنیت و ثبات نیست تصریح کرد ما اجازه نمی‌دهیم کشورهای دیگر با سخنان بی‌اساس، ما را متهم به حمایت از تروریسم کنند.

پاکستان معتقد است که آمریکا در مباره با تروریسم در افغانستان شکست خوده است و به همین دلیل میخواهد پاکستان را عامل ناکامی خود اعلام کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *