ولسوالی خم‌آب جوزجان به دست  طالبان سقوط کرد

مقامات محلی ولایت جوزجان خبر داده اند که ولسوالی خم‌آب این ولایت پس از درگیری های شدید صبح امروز دوشنبه(۱۹ سنبله) به دست گروه تروریستی طالبان سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ملا امرالدین، دانشجو عضو شورای ولایتی جوزجان گفت که در حال حاضر ساختمان  ولسوالی خم‌آب به شمول قریه ها و چندین پوسته ی نیروهای امنیتی و خیزش مردمی درکنترل طالبان است و نیرو های امنیتی که در فرماندهی پولیس این ولسوالی تجمع کرده در محاصره قرار دارند.

اسماعیل خان فرمانده پولیس ولسوالی خماب ولایت جوزجان تایید می کند که این ولسوالی صبح امروز با تمامی امکانات و تجهیزات آن به دست گروه طالبان سقوط کرده است.

به گفته فرمانده پولیس ولسوالی خماب جوزجان تا کنون بیش از ۱۰ تن از نیروی های امنیتی کشته شده و بیش از ۵۰ تن آنان در محاصره افراد گروه طالبان گیرمانده اند.

از سوی هم او تصریح کرده که ۸ عضوی نیروی خیزش مردمی با تمامی تجهیزات جنگی که به همراه داشتند به گروه طالبان تسلیم شده اند.

این در حالی است که افراد گروه تروریستی طالبان از روز گذشته به این طرف حملات شان را در این ولسوالی شدت دادند و طوری که شب گذشته به درگیری میان نیروی های امنیتی و تروریستان طالب به شدت جریان داشت.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *