وزرای جدید کابینه دولت سوگند یاد کردند

پنج تن از وزرای جدید کابینه دولت که تازه از مجلس نمایندگان رای اعتماد گرفته اند امروز(دوشنبه) طی مراسمی در ارگ ریاست جمهوری با حضور حامدکرزی سوگند وفاداری یادکردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ۵ تن از وزرای کابینه اخیراً براساس پیشنهاد حامدکرزی رئیس جمهوری کشور از سوی مجلس نمایندگان افغانستان رای اعتماد گرفتند.

ضرار احمد عثمانی وزیر امور خارجه، دین محمد مبارز راشدی وزیر مبارزه علیه مواد مخدر، عارف خان نورزی وزیر انرژی و آب، محمد اکبر بارکزی وزیر معادن و پطرولیم و شاکر کارگر وزیر تجارت و صنایع از جمله وزرای هستند که سوگند وفاداری یاد کردند.

آنها سوگند یاد کردند که منحیث وزرا در کابینه افغانستان، وظایف شانرا در حمایت از احکام دین مقدس اسلام، رعایت قانون اساسی و سایر قوانین افغانستان و حفاظت حقوق اتباع کشور انجام می دهند، استقلال، تمامیت ارضی و وحدت ملی مردم را حفاظت می کنند، در تمام اعمال خود خداوند (ج) را حاضر می بینند و وظایف سپرده شده را به صداقت انجام می دهند.

پس از مراسم حلف وفاداری، حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان برای ۵ تن از وزرای جدید کابینه، وظایف شانرا تبریک گفت و برای آنان در راستای خدمت گذاری به وطن و مردم افغانستان آرزوی موفقیت کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *