ورود بن سلمان به پاکستان با هزینه هنگفت اما استقبال سرد

هرچند ولیعهد عربستان سعودی میخواهد با شوق تمام وارد پاکستان شود؛ اما ظاهرا با استقبال سرد مردم مواجه خواهد شد.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، در آستانه ورود محمد بن سلمان به پاکستان تمام جاده ها این کشور تحت تدابیر امنیتی شدید قرار گرفته و اجازه تردد به مردم عام در جاده های اصلی داده نمی شود.

از سوی دیگر یک قسمت دیگر از پایتخت نیشینان این کشور به دلیل ناخشنودی از ورود ولیعهد عربستان، دست به تظاهرات زدند و گفته اند که کسی به استقبال وی نخواهد آمد.

با این وجود وزارت داخله پاکستان اعلام کرده که بیش از ۱۹ هزار صفحه فیس بوک و ۲۰ هزار صفحه توییتر که احتمال می‌رفت به سفر بن سلمان اعتراض کنند، مسدود شده و برخی از سران مردمی که به آمدن بن سلمان اعتراض داشتند دستگیر شده اند.

این در حالی است که اکثریت جاده ها برای آمدن بن سلمان تزئین شده است و همچنان برای جلوگیری از ازدحام، فردا دوشنبه رخصتی عمومی در پاکستان اعلام شده است.

ضمن این با اینکه مقامات پاکستانی مدعی هستند ولیعهد عربستان تا ۲۰ میلیارد دالر در این کشور سرمایه‌گذاری خواهد کرد؛ اما باز هم هزینه‌های استقبال از بن سلمان توجیه اقتصادی ندارد.

Author

About Author

2 thoughts on “ورود بن سلمان به پاکستان با هزینه هنگفت اما استقبال سرد

  1. معلومات خیلی دقیق اما زمان شخصی ویا پادشاه ای وارد یک کشور میشود باید تدابیر گرفته شود به شیوه ای که به مردم عام آسیب نرسد چون ملت مردم است ودولت هم از طریق مردم به وجود میآید نباید دولت کاری کرد که مردم آسیب بزرگ بیبیند پس این حکومت ها غیری عاقلانه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *