واکنش علمای یمن نسبت به دروغ پراکنی آل سعود

علمای یمن در یک گردهمایی در صنعاء پایتخت انی کشور اعلام کردند که نظام آل سعود نمی تواند با هیاهوی رسانه ای درباره هدف قرار دادن مکه مکرمه، بر جنایت های ائتلاف سعودی در یمن سرپوش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، علمای یمن تاکید کردند که ادعای عربستان مبنی بر هدف قرار دادن سرزمین های مقدس از سوی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی کذب محض است و نمی تواند کسی را فریب بدهد.

علمای یمن گفتند: نظام آل سعود از حرمین شرفین در راستای اغراض استعماری خود بهره می برد.

علمای یمن که از طیف های مختلفی در این گردهمایی حضور داشتند، همچنین تاکید کردند که دروغ پردازی و هیاهوی رسانه ای آل سعود در این باره نمی تواند بر جنایت های سعودی- آمریکایی در یمن سرپوش بگذارد.

علمای یمن با صدور بیانیه ای اعلام کردند شخصیت های معتبر وشناخته شده در جهان اسلام نباید جذب ادعاها و اظهارات تحریک آمیز نظام آل سعود شوند.

علمای یمن همچنین از تلاش های نیروهای ارتش و کمیته های مردمی برای مقابله با دشمن قدرانی کردند و از مردمی خواستند استقامت و صبوری بیشتری در مواجه با حمله دشمن داشته باشند.

سعودی ها چند روز پیش با ایجاد یک هیاهوی رسانه ای ادعا کردند که نیروهای یمنی قصد حمله به مکه مکرمه را داشته اند.

عربستان سعودی ازحمل سال گذشته با تشکیل ائتلافی از کشورهای عربی به جز عمان، حمله همه جانبه و سنگینی را به یمن به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت آغاز کرد .

این حمله نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از ۱۰هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

Author

About Author

1 thought on “واکنش علمای یمن نسبت به دروغ پراکنی آل سعود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *