هیگل: ارتش امریکا به «نقطه شکست» نزدیک می‌شود

چاک هیگل وزیر دفاع امریکا با لحن هشدار گونه خطاب به کنگره ملی این کشور گفته است ارتش امریکا به «نقطه شکست» نزدیک می‌شود.

به گزارش خبر گزاری خاور میانه به نقل از پایگاه خبری پولیتیکو،  هیگل هشدار داده در صورتی که کنگره به پنتاگون در بودجه مورد نیاز آن کمک نکند، ‌ارتش امریکا به نقطه شکست نزدیک خواهد شد .

وزیر دفاع امریکا که در میان کهنه سربازان امریکایی صحبت می‌کرد، گفت: مردم ما قدرتمند هستند و پس از ۱۲ سال جنگ بهبود یافته‌اند اما آنها و سازمان‌هایی که از آنها حمایت می‌کنند تحت استرس قرار دارند.

وی تاکید کرد که سازمان‌های ارتش نیازمند تعادل محتاطانه‌ای است.

آقای هیگل خاطرنشان کرد که تقویت آمادگی نیازمند آن است که هزینه‌های در حال افزایش نیروها را پوشش دهیم که این هزینه‌ها نیمی از بودجه وزارت دفاع را تشکیل می‌دهد.

چاک هیگل افزود: در صورتی که این روند ادامه یابد ما در نهایت باید شمار نیروهایمان را کاهش داده و تجهیزات و آموزش‌های آنها نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: کنگره باید عاقل باشد، مخالفت به دلایل سیاسی یا هر دلیل دیگری کوته بینی و غیر مسئولانه است و به مردان و زنان ما که در یونیفرم هستند کمکی نمی‌کند به خصوص زمانی که بودجه برای آمادگی و نوسازی ارتش به کار می‌رود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *