هنوز حمله بر هوتل کانتیننتال پایان نیافته بود که وزیر داخله…

در حالی که حملۀ مهاجمان بر هتل کانتیننتال هنوز به پایان نرسیده بود، ویس احمد برمک وزیر امور داخله برادرش کبیر احمد برمک را به حیث معاون ریاست استخبارات وزارت داخله تعیین کرد.

این در حالیست که وظیفه وزارت داخله در اولویت مهار جنگ در کانتیننتال بود اما این تقرری چقدر مهم بود کسی نمی‌داند، همچنان تا هنوز از پایان تحقیقات وزارت داخله به کسی اطلاع نمی‌دهد.

چندین روز از حمله بر کانتیننتال می گذرد و نصرت رحیمی معاون سخنگوی وزارت امور داخله به خبرگزاری خاورمیانه گفت که تحقیقات همه جانبه است و این تحقیقات زمان گیر است.

در مورد این که در پشت کمپنی امنیتی کابل بلخ کی است و این کمپنی مورد حمایت   کی است رحیمی چیزی نگفت و فقط با همین جمله بسند کرد که باید محکمه در این مورد تصمیم بگیرد.

اما گفته می‌شود که  شرکت خصوصی امنیتی بنام کابل بلخ که رئیس آن سعید رحیمی است، سه هفته قبل مسوولیت تامین امنیت هوتل انترکانتیننتال را از وزارت داخله به عهده گرفته بود.

این اتفاقات در حالی صورت می‌گیرد که به قول سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری، رییس جمهور ۱۶ ساعت کار می‌کند و وزیر داخله افغانستان انجنیر ویس احمد برمک همواره از اصلاحات در وزارت داخله صحبت می‌کند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *