هشدار دبیرکل حزب الله درباره جریانی خطرناک در لبنان

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره به راه افتادن جریانی خطرناک در لبنان به هدف ضربه زدن به امنیت و وحدت ملی این کشور هشدار داد.

به گزارش خبر گزاری خاورمیانه به نقل از العالم “سید حسن نصرالله” در مراسم شب تاسوعای حسینی در جمع عزاداران در منطقه “حاره حریک”، ترور “شیخ سعدالدین غیه” عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان را هدف قرار دادن خط مقاومت دانست و گفت: این اقدامات برای هدف قرار دادن همه کسانی است که به دنبال اتحاد و تقریب بین مسلمانان هستند و تلاش می‌کنند همزیستی لبنانی‌ها را هدف قرار دهند.

وی همچنین دلیل این ترور را هدف قرار دادن شخصیت هایی دانست که با شجاعت موضع مخالف خود را با جریان تکفیر و قتل در لبنان و منطقه اعلام می‌کنند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: برخی جریانهای سیاسی که مدعی حمایت از امنیت لبنانی‌ها هستند، تا این لحظه ترور این شخصیت را نادیده گرفته‌اند به گونه‌ای که انگار چنین اتفاقی نیفتاده است.

دبیرکل حزب الله لبنان، ترور این شخصیت لبنانی را نشانه‌ای خطرناک دانست که بیانگر آغاز جریان خطرناکی در طرابلس و به طور کلی لبنان است و این نگرانی وجود دارد که موجب ایجاد جریانهای مشخصی در سطح داخلی لبنان شود.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: دولت، نهاد قضائی و دستگاه‌های امنیتی لبنان در درجه نخست مسئول هستند و باید با این حادثه و حوادث مشابه برخورد کنند.

سید حسن نصرالله، انفجارهای طرابلس، ضاحیه جنوبی و ترور اخیر را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: مسأله تعداد شهدا یا چگونگی و یا حجم بمب یا انفجارها نیست. دولت و همه جریانهای سیاسی باید با این مسائل بسیار خطرناک و حساس برخورد کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *